2011. június 23., csütörtök

Pikolo sportbabakocsi, kék-szürke - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Pikolo márkájú sportbabakocsink eladó.
Én is használtan vettem, de mi nemigen használtuk. Van ezen kívül még egy futkosós sportkocsink, azzal jártunk...
A tolókar átfordítható, a tolókaron mamatálca, ami szintén forgatható. (ennek a felnyíló részéről az egyik pöcök letört sajnos)
A háttámla 4pozícióban állítható, de nem teljesen vízszintesig!
Huzata kék és szürke, uniszexnek írtam, mert nekem lányom van. : )
A baba előtti tálca és a lábtartó könnyen levehető, ha nincs még rá szükség.
5pontos biztonsági öve, és fejszűkítő párnája van.
Egy gombnyomással lapra csukódik.
Elég könnyű a kocsi, és nagyon könnyen irányítható. Az első, dupla kerekek bolygósíthatóak/fixálhatóak. Hátul szimpla kerekek, külön-külön fékezhetők.
Alul elég nagy, strapabíró bevásárló háló.
A kupolahuzat aljára patent lett varrva, hogy szelesebb időben zártabb legyen. De ez könnyen eltávolítható, ha nem szimpatikusabb... : )
Használatból eredő karcok vannak rajta, és a tolókar egy kicsit "kileng", de tökéletesen használható!
Van hozzá egy lábzsák-szerű is, de ez megsínylette a tárolást, a benne lévő műanyag merevítő több helyen törött. Én mondjuk ezt egyáltalán nem használtam...
Mérete miatt nem szívesen postázom, jobban örülnék a személyes átvételnek, már csak a "használati utasítás" miatt is... : )


Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2011-07-04 00:41
. Pikolo sportbabakocsi, kék-szürke - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése